Regulamin

Regulamin: 

  1. Istnieje możliwość wynajęcia łóżeczka dla dziecka do lat 3.5 , cena 10 zł/doba.
  2. Doba w apartamentach rozpoczyna się o 14:00 w dniu przyjazdu a kończy o 10:00 w dniu wyjazdu. Istnieje możliwość ustalenia innych godzin po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem.
  3. Zagwarantowanie rezerwacji następuje po zaksięgowaniu na koncie zaliczki ,płatnej w terminie 3 dni roboczych od daty telefonicznego 609-315-084 uzyskania potwierdzenia dostępności wybranego apartamentu.
  4. Płatność za apartament przebiega dwuetapowo , zaliczka płatna na konto, pozostałą część opłacamy bezpośrednio na miejscu, po przyjeździe.
  5. Wystawiamy faktury VAT .Prosimy o informacje przy rezerwacji.
  6. Apartamenty są w pełni przygotowane dla max. 4 osób. Na gościach apartamentu spoczywa obowiązek dbania o powierzone mienie.
  7. W apartamentach panuje całkowity zakaz palenia. W apartamentach czerwonym i zielonym można palić na balkonie.
  8. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 7:00 .
  9. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie dłuższym niż 60 dni przed planowanym przyjazdem zaliczka zostanie zwrócona w całości. Anulowanie pomiędzy 60-40 dniem przed przyjazdem 50% zaliczki zostanie  wypłacone. Po anulacji poniżej 40 dni przed deklarowanym przyjazdem, zaliczka nie zostanie zwrócona.
  10. W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu lub późniejszego  przybycia bez względu na powód nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
  11. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z apartamentu (bez zgody i wiedzy właściciela) zastrzegamy sobie prawo natychmiastowego zerwania umowy bez zwrotu pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
  12. W dniu przyjazdu na ok 40 km przed wjazdem do miasta prosimy o kontakt telefoniczny na 609-315-084. Dzięki temu w apartamencie będzie na Państwa czekał właściciel który wprowadzi Państwa do apartamentu.
  13. Prosimy o nie pozostawianie wartościowych przedmiotów w apartamencie, właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę lub zniszczenie.
  14. Goście są zobowiązani do informowania o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu apartamentu, a właściciel zobowiązuje się do bezzwłocznego naprawienia powstałych usterek i nieprawidłowości. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od właściciela (dostawa mediów, itp) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji.
  15. Wpłata zaliczki oznacza akceptację regulaminu obiektu.
  16. Oferta podana na naszej stronie jest wyłącznie ofertą handlową i nie stanowi oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.